lördag, september 29

utfyllnad.

Dagens band heter Phoebe Killdeer & the Short Straws. Såg de för andra gången ikväll, och det är sjukt mycket bättre och ganska annorlunda live.

Jag börjar jobba på måndag. Det blir stadiga 9-5-dagar, och med lite tur kan jag jobba på en bar vissa kvällar. Fan, ett hederligt jobb har jag inte haft på.... någonsin. I praktiken kommer jag flytta kontraktinformation från arkiv A till arkiv B, och bli husets expert på det nya daotasystemet på köpet. Det är sköna människor och ett ganska kreativt kontor, plus att det hänger tecknade figurer och life-sized power rangers lite här och var.

Såg nya avsnittet av Heroes igår, efter världens långsammaste nedladdning. Som man brukar säga, hösten är räddad. Robot Chicken har redan börjat, Battlestar Galactica börjar i oktober(-ish) och nu Heroes. Mitt sociala liv dog just.

2 kommentarer:

Nikis dagbok sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nikis dagbok sa...

Vad tyckte du om Heroes? Jag blev sjukt besviken. Förutom att Claires nya kompis är sååååå söt.