lördag, september 8

flyt.

8 september.

Efter en kväll på Koko (jag missade Justice, sold out. ='( ) hamnade jag hos D och co igen, trots att jag nuförtiden har en helt egen lya bara en kvarts promenad iväg. Lite awkward stämning, då en av bartendersarna hade efterfest med pepp deluxe, och det verkar inte vara helt okej.

Två liveband, som lät som en kopia av the hives och franz ferdinand. För 4 pund var det inte alls illa. Sjukt snygg lokal och faktiskt jävligt bra ljud. Jag är impad. Och då är jag ändå audiofil. Nästa gång blir det dock något electroställe. Det ska jag se till. Tanzen osv.

Dagens (trots att den är gammal).

Jag mår för övrigt ganska bra. Syster ringde och jag märkte att jag bara pladdrade och lät helt hysterisk, men det är lite hysteriskt nu. Jag är rätt stressad och det är folk överallt och allting är nytt och ganska stort. Men jag har rätt bra kontroll över situationen, och egentligen är det precis som vilken plats i världen som helst. Det tar bara längre tid att anpassa sig, och så småningom äga.

För det kommer jag göra. Även om London leder lite i poäng. Jag kommer igen. On top. Men inte innan Fisk och Emo är här. Komsi komsi.

(Ambition är fult. Men jag tror den här veckan har planterat det i mig)


3 kommentarer:

Anonym sa...

våga inte sno min FISK!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

hello luv, fin musik du lagt upp, gillade neuobash. kommer du till malmö anytime soon, hör av dig! smell ya later