tisdag, september 4

strejk.

4 september.

Jobbintervjun på Jetix imorse gick smidigt. Imorgon får jag svar.

Dagen har varit kontrastrik. Jag försov mig, men hann i god tid, trots strejk i metron. Jag tror att jag verkligen vill ha jobbet. De har en egen bio. Bara det. Och en life size Power Ranger-figur som hälsar en välkommen till kontoret. <3

Tog bussen hem, tog drygt en timme pga av all jävla trafik. Käkade nudlar och stekta, döda djur hos vietnamesen över gatan. Bytte kläder och träffade M's syrra som visade mig runt i Camden. Det finns oaser även här.

På väg tillbaka kändes det som om någon körde in en borr i tinningen på mig. Kom hem och kunde inte göra så mycket. Käkade lite mat och däckade.

Jag hatar att min kropp är klenare än mitt huvud. Jag vill byta. TECH SUPPORT!

Flåt att jag inte lagt upp nån rolig bild eller låt eller video på ett tag. Det kommer. Tills vidare bör du kolla XKCD om du inte redan gjort det.

=*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är den skitiga luften som gör att man får huvudvärkar. Allmänt tips för att få en friskare kropp: börja träna och lägg av med nikotinet. Du kommer tacka dig själv när du fyller 30.

krönikorochsånt sa...

Hejje! Allt verkar ju bra här. Gött och veta! Hoppas du får jobbet! =) ÖÖsshit...ville bara säga hejje egentligen!