torsdag, januari 15

rox.

Det har gått över en vecka sen sist. Jag har helt enkelt inte känt för att skapa något. Det har varit mer givande och roligare att förstöra, som det alltid är. Måste kanalisera den driften till konst. Så vad har hänt? Jag var i Göteborg och såg Måsen och bröt ihop lite. Igen. Det var nog bra. Jag har blivit lite mer förälskad i Gbg. Kärlek börjar med bråk, och vi kom inte alls överens i början. Jag har gjort övningar varje morgon som har gett resultat. 20 armhävningar. Jag har köpt en ny rock och i stort sett pensionerat min gamla. Och jag kan nå ut. Bara i korta perioder, men det är en förbättring. Alla är rädda för sin egen potential. Jag tänker inte böja mig för rädslan.

Idag lyssnar jag på nya Franz Ferdinand och funderar på namn för nytt musikprojekt och äter sen lunch med Mara. Sen ska jag fixa finansiering och ett jobb. Sen ska jag diskutera min roll i en opera.

Efter det kan vad som helst hända. Gärna följande:


wingsuit base jumping from Ali on Vimeo.

2 kommentarer:

Per-Arvid Berglund sa...

det där var ta mig fan den grymmaste videon den här veckan iaf!

Foad sa...

en dag måste jag fan göra det där.