torsdag, januari 22

gör som jag säger.

Ibland glömmer jag hur skönt det är att vara arg. Alltså, att vara riktigt arg, känna det och bejaka det. Inte att typ störa sig på grannens jobbiga hundjävel, utan att under en längre period brytas ned av människors inkompetens, lathet och totala brist på ärlighet. Att bli arg. Allting blir skarpare, världen rör sig lite långsammare och orden fokuseras till knivskarpa meningar som känns som brinnande lava. Med gift i.

Jag är en köttätande eldsprutande drake.

Ett telefonsamtal fick mig att koka över. Jag gjorde mitt och tre timmar senare hade ett ärende som tagit månader klarats upp. Jag borde bli arg oftare.

Och jag tycker fan aldrig Idealistic blir gammal. Måste vara något fel på mig:








Digitalism - Idealistic (Chewy Chocolate Cookies remix)









Ghostface Killah - Charlie Brown (Yuksek Remix)



Inga kommentarer: