fredag, september 19

life vest.

19 september.

Det finns en kort historia jag skulle vilja skriva. Men inte idag. Kanske imorgon. Idag var en konstig dag. Natten var rom, givande diskussioner och online check-in. Morgonen var bakfull och sjukt hungrig när jag var iväg till kontoret för att skriva ut mitt boarding pass, som vägrade bli utskrivet. Jag svor och stönade och var märkbart irriterad (vilket jag typ aldrig är) och skakade min dator lagom mycket. Gav upp. Åkte till flygplatsen, något sen. Saker löste sig och jag klev på. Klev av. Flygbuss till golders green med söt danska bredvid mig som försökte prata med bakfull, irriterad och ashungrig Foad som inte ätit på hela dagen. Klev av vid camden town och då.
Då, mina vänner.

Då insåg jag att jag verkligen saknar London.

Inga kommentarer: