onsdag, september 17

edit.

17 september.

Min dator jävlas på flera fronter. Irriterande är följande:

- att RSS-feeden verkar ha lagt av helt, så jag ser inte när folk uppdaterar sina bloggar. Vilket innebär att jag nu måste läsa igenom rätt många inlägg, vilket leder till att jag säger ungefär 'men ååååh' och slutar läsa bloggen helt istället.

- att nätverket lägger av i ungefär tre sekunder varje gång jag kollar widgetar (väder, datum osv.). Vilket leder till att musiken som streamar till stereon avbryts. I tre sekunder.

- att photoshop och iphoto har fått för sig att starta krig.

Men, jag köpte en Fatboy igår, så livet är helt okej ändå.

Ikväll, fotosession. Imorgon London. Tillbaka på tisdag.

2 kommentarer:

Yvette sa...

Mina RRS-märken bråkade med mig också ett tag, jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog bort dom och gjorde om allting och nu verkar det funka. är jag förresten sist i världen med att upptäcka itunes nya bildeffekter? jag är barnsligt förtjust, jag har legat och glott i säkert någon halvtimma nu.

Foad sa...

jag är nog sist, för jag upptäckte det nu, när jag läste det här.