fredag, november 28

neglect.

Jag har varit lite kass på sista tiden. Typ inte hört av mig till folk som ändå aldrig hör av sig till mig, inte lyssnat på folk urkassa ursäkter till 'guuuvadålitjamår', inte låtsasle när de försöker vara roliga men misslyckas fatalt, och inte tyckt det är okej att säga svartskalle "för jag känner ju dig, då är det okej, eller hur?".

Och gissa vad. Jag trivs sjukt bra med att vara kass. För alla andra är kassare. Vilket innebär att även om jag bidrar till ett ökande av mängden KASS i den här världen så kommer jag fortfarande vara mindre kass än snittkassen. Antagligen sjukt mindre kass också. Kanske minst kass i hela världen. Slå det din kassa jävel.

Förutom att vara (minst) kass så har jag även smygstartat RMK. Jag jobbar på att få in kommentarer, men jag vet ärligt inte om det är nödvändigt. Det ska ju mest agera som portfolio och musikaliskt showcase.

Jag har även fått för mig att jag aldrig mer ska ha långt hår, att jag kanske borde köra GIMP istället för photoshop eftersom photoshop är ett kodmässigt missfoster med den kanske sjukaste prislappen ever, och att jag verkligen vill kunna rita. Jag insåg även att jag verkligen hoppas på att vara minst 20% maskin någon gång i mitt liv. Minst.

Eftersom jag länkade till RMK så får du ingen bild idag. KASS!

Vad sägs, aldrig mer långt hår ever, eller låt det växa tills det når marken? Ja ni får bara de två alternativen. KASS!

4 kommentarer:

eli - söder om midnatt, c/o himmelen sa...

Jag har döpt om dig nu. Till 4 (foar). *dubbelfniss*

Annie sa...

hår till marken!!

daniel sa...

raka bort allt hår, överallt? ögonbryn etc. sen bildserier och berömmelse.

älskar den minimalistiska designen på rmk.

Anonym sa...

Kort hår alltid. Disciplin. Stay kass. Och hey, svartskalle är aldrig okey!