fredag, augusti 24

odramatiska dagar.

24 augusti


Idag är en bra dag att starta en blogg på. Om nio dagar flyttar jag till London, och eftersom en stor del av mina älsklingar inte har helgon men ändå vill följa mina anspråkslösa äventyr så blir det blogg.

Dessutom är jag inte sjutton, svartklädd och mansonit längre.


Okej, så såhär kommer det vara.
Jag kommer lägga upp massa godis, bilder och så vidare, växlat med vardagshändelser och en del tankegånger. Ibland kanske det dyker upp lite godingar i form av gamla dagboksinlägg, eller en bit ur romanen (som jag nu på riktigt har påbörjat LEVE JAG).
Helt enkelt som en blogg ska vara. Har jag hört.

Som om inte det vore nog så kommer jag tipsa om massa bra saker, typ musik.


Here we go.

/F

1 kommentar:

Mård sa...

Amen hurra hurra och tut i partyluren för dig och din blogg.